Tuesday 18 May 2021

שלושה בליינד דייטים

 שלושה בליינד דייטים / מייגן קווין


ז'אנר: רומנטי
384 עמודים
הוצאת ידיעות ספרים
שנת הוצאה בארץ: 2019

זה לא סוד שהתקופה האחרונה של ימי "שומר החומות" מאתגרת אותי. אני לא מצליחה לקרוא כמו פעם ולגייס את הריכוז הנדרש כדי להיכנס לעלילות הספרים כמו שהצלחתי לפני כן. אחרי שפתחתי וסגרתי לא פחות מארבעה ספרים שלא צלחתי, החלטתי לנסות ולחפש את הספר הכי קליל שיש לי במדף. בגורל עלה שלושה בליינד דייטים שנראה שיש לו בדיוק את המתכון הדרוש להצלחה. הכריכה המהממת שלו והתקציר המפתה שנראה כאסקפיזם משובח הם אלה שגרמו לי לבחור בו, וכבר מהשורה הראשונה הבנתי שמצאתי בדיוק את מה שחיפשתי.

לנואלי קלארק בת ה-27 יש לא מעט דברים טובים בחייה: משרה יוקרתית ונחשקת כמגישת תוכנית הבוקר "בוקר טוב מאליבו", בית משלה עם מרפסת מושלמת שרואים ושומעים ממנה את רחש הגלים, אחיינית שמעריצה אותה, קשר חברי וקרוב עם אחיה וגיסתה, והחברה הכי טובה שלה היא גם המנחה שותפה שלה לתכנית. רק בתחום אחד מזלה לא שפר עליה: גברים. נראה שאת המזל הנדרש בתחום הזה נואלי פשוט לא מקבלת, ובעברה בעיקר דייטים כושלים ומערכות יחסים שלא התפתחו לכיוון הנכון. למרות העבר הלא מוצלח שלה נואלי עדיין מאמינה באהבה ומחפשת את האחד שלה. היא לגמרי מוכנה להתחתן, להקים בית ומשפחה, והיא מוכנה לעשות משהו קצת יוצא דופן.

כשנואלי שומעת על אפליקציה חדשה היא מחליטה להירשם. הקונספט של האפליקציה חדשני: האפליקציה מוצאת את ההתאמה הכי טובה למי שנרשם, לאחר מכן הפגישה הראשונה מתרחשת במסעדה שנפתחה במיוחד עבור האפליקציה והיא כמובן עיוורת לחלוטין. אם יש כימיה האפליקציה מציעה כמה אופציות ומועדים לפגישה שנייה ואז... אתם ברשות עצמכם. נואלי קופצת ראש וכפי שאתם מבינים מכותרת הספר פוגשת שלושה גברים שונים לחלוטין זה מזה:

החליפה - איש עסקים מקסים שאוהב את הפרטיות שלו.
המורד - פעיל חברתי לוהט שלא מספר הרבה על עברו.
הספורטאי - שחקן הוקי מקצועי ורגיש.

הספר נחלק לחלקים שכל חלק מתאר את קורותיה של נואלי עם גבר אחר. עכשיו השאלה היא איזה גבר הכי מתאים לה? עם איזה מהם היא יכולה לבנות עתיד? החלק האחרון של הספר היה מותח ולא יכולתי לחכות ולגלות עם איזה גבר תהיה נואלי בסופו של דבר. בכל פעם הייתי בעד גבר אחר, ושיניתי את דעתי לא מעט. האם נואלי תמצא את הסוף הטוב שלה כמתבקש מקומדיה רומנטית?

פסק הדין:
שלושה בליינד דייטים העניק לי בדיוק את הבריחה שחיפשתי. יומיים של ניתוק מהמציאות המורכבת שלנו, שרעש האזעקה והפיצוצים לא הפריע לי ופשוט נהניתי כל כך לקרוא ספר פשוט, לא מורכב או עמוק במיוחד, מצחיק עד דמעות, עם דמות ראשית מעולה שאהבתי ודמויות משניות נהדרות כמו דילן, חברתה הטובה של נואלי. אהבתי את שלושת הגברים בספר, אבל היה לי אחד שרציתי שאתו, בסופו של דבר, נואלי תהיה. הספר אמנם צפוי ולא מחדש לקוראות הוותיקות של הז'אנר אבל עדיין כתוב היטב ונקרא במהירות. אם אתן מחפשות כמה שעות או ימים של אסקפיזם טהור וכייפי - זה הספר עבורכן. אחרי שסיימתי אותו הכנתי לי קערה ענקית של פופקורן בחמאה והתיישבתי לראות את הסרט "יש לך הודעה" עם טום הנקס ומג ראיין, הסרט האהוב על נואלי, וגם אחד האהובים עלי. מסתבר שגם הוא עבר את מבחן הזמן.

⭐⭐⭐⭐ וחצי כוכבים






















No comments:

Post a Comment